cecilialarssons

Alla inlägg den 14 februari 2014

Av Cecilia - 14 februari 2014 17:24

Wiii vilken underbar dag.... eller ja den började underbart med att några av oss åkte upp till han som jobbar härs mamma då hon har en del araber så vi var ute på en härlig morgonritt på savannen!! Sååå underbart att sitta på en häst igen!
Efter frukosten åkte vi till skolan här för att undervisa 7-8 åringarna i engelska.
nu på eftermiddagen var vi och skulle plocka bort pålar från gamla stängsel det var ett riktigt slitgöra. Därefter skulle vi vandra hem med elefanterna och de tvingade upp mig på en av dom och det är nog nåt av de värsta jag gjort jag var totalt livrädd hela tiden. Men det var absolut en upplevelse!
Nu ska vi straxt iväg på en "surprice kväll för alla hjärtans dag" får se vad det innebär. Dresscode -warm and dry. Hmm lets see!
Glad alla hjärtans dag på er mina godingar hemma!! :) ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards