cecilialarssons

Direktlänk till inlägg 25 december 2015

Jul

Av Cecilia - 25 december 2015 19:17

Festade söndag och måndag också såklart, måndags sög då vi till slut vart 50 tjejer och 7 promoters vid samma bord, då i drack oss bara fulla sen gick vi hem. Söndags antar jag att vi var på set.
Tisdag satt vi bara hemma hos Aron på kvällen. Sen skulle Nathalie prompt äta pizza, så hon släpade med mig flera kilometer onykter och dan.
Onsdags fyllde Nathalie år så Aron kom och plockade upp oss med en limousine. Så jäkla ballt. Åkte ett par rundor innan vi hamnade på Edition, jag bowlade för första gången i mitt liv. Jag gick hem vid 5 på morgonen när våra promoters hamnade i slagsmål. Slutade med att 20 killar spöade varandra. Jag och Nathalie är ju så himla smarta och går emellan dem och skriker och drar. Nathalie fick sig ett par smällar med av någon kille. Aa kaoskväll.
Igår så gick vi till Sls och Set. Aron är skitsur på oss bara för att vi gick med Gabriel istället för med Rolando. Men vi ville till Sls innan och det ville inte han. Aja, på set slutade det med att vi hamnade vid Rolandos bord ändå. Nathalie fick champagne och en enorm tårta (låtsas dock) men hon hade tjatat om den tårtan i veckor. Hamnade sen hemma hos någon kille i downtown. Ytterligare knarkfester. Vi var där i typ 2 timmar för att vi ville ha pizza och var tvungna att vänta i evigheter. Kom väl hem vid halv åtta på morgonen sen. Lagom nyktra.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 2 januari 2017 15:10

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 2719630670"

Av Cecilia - 13 december 2016 13:13

2719630670

Av Cecilia - 13 december 2016 12:56

Okej, nu har jag befunnit mig i Dubai snart en månad. Vi har hunnit flytta från hotellet i Deira till en lägenhet på the palm, till en lägenhet i JBR för att nu bo i en lägenhet i Marinan. Så när någon frågar vart jag bor så vet jag knappt det själv ...

Av Cecilia - 13 december 2016 12:55

Håller på och tvättar, tänkte gå ut och jogga en runda sen när maskinen är färdig. Och istället för att ägna denna tiden åt att städa färdigt, vaxa benen, fixa naglarna eller färga håret eller något annat vettigt så ligger jag här i sängen med en bur...

Av Cecilia - 12 december 2016 23:28

Okej, nu har jag befunnit mig i Dubai snart en månad. Vi har hunnit flytta från hotellet i Deira till en lägenhet på the palm, till en lägenhet i JBR för att nu bo i en lägenhet i Marinan. Så när någon frågar vart jag bor så vet jag knappt det själv ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards