cecilialarssons

Direktlänk till inlägg 30 december 2015

my vecka

Av Cecilia - 30 december 2015 04:34

Fredag var vi hemma och nyktra, WOHO! Lördag morgon drog vi till Dolphin mall för ett par timmars shopping innan utgång på Set. Grymt roligt, drog med oss ett par tjejer ifrån skolan. Eftersom jag börjat jobba ihop med Aron så betalar han mig för alla tjejer jag fixar till han så tjänade jag mig en liten hacka med.
Söndag åkte vi ut på båtparty i Fort Lauderdale till samma ställe som förra gången. Vi hade så sjukt roligt allts, kvällen stannade vi kvar hos dem och spelade biljard, beerpong, käkade pizza och badade i deras jazucci. Så grymt bra, tog en bil tillbaka till South Beach, fixade oss snabbt och gick sedan ut till Set i ett par timmar, vid 3 så drog vi till Story där Swedish house maffia var och spelade. Fett. Drog hem vid 5 någonting och sov ett par timmar innan jag skulle på lektion kl 8. Så taggad. Satt och somnade flera gånger på första lektionen, andra lektionen struntade jag i, la mig och sov istället. Sen tredje lektionen gick jag till. Efter skolan gick jag hem till Aron för att äta. Sen la vi oss på stranden i ett par timmar. Sedan gick vi upp till en matbutik och provsmakade exakt allt dem hade. Han sa att han brukade gå upp och gå runt där i en timme och bara provsmaka haha. Sedan bjöd han iaf på lite mat innan vi gick hem. Jag gick tillbaka till skolan och la mig för att sova ett par timmar innan vi gick ut till Mokai. Vid halv 4 så ledsnade jag och gick hem för att sova. Idag struntade jag helt i skolan, orkade verkligen inte gå upp. Bara legat på stranden, ätit och shoppat med Nathalie idag. Nu ligger vi på rummet och slöar innan vi ska till Set. #ingenrastochingenro

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Cecilia - 2 januari 2017 15:10

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 2719630670"

Av Cecilia - 13 december 2016 13:13

2719630670

Av Cecilia - 13 december 2016 12:56

Okej, nu har jag befunnit mig i Dubai snart en månad. Vi har hunnit flytta från hotellet i Deira till en lägenhet på the palm, till en lägenhet i JBR för att nu bo i en lägenhet i Marinan. Så när någon frågar vart jag bor så vet jag knappt det själv ...

Av Cecilia - 13 december 2016 12:55

Håller på och tvättar, tänkte gå ut och jogga en runda sen när maskinen är färdig. Och istället för att ägna denna tiden åt att städa färdigt, vaxa benen, fixa naglarna eller färga håret eller något annat vettigt så ligger jag här i sängen med en bur...

Av Cecilia - 12 december 2016 23:28

Okej, nu har jag befunnit mig i Dubai snart en månad. Vi har hunnit flytta från hotellet i Deira till en lägenhet på the palm, till en lägenhet i JBR för att nu bo i en lägenhet i Marinan. Så när någon frågar vart jag bor så vet jag knappt det själv ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards