cecilialarssons

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Cecilia - 20 december 2015 20:20

Måndags var vi ju faktiskt på Mokai kom jag på sen.. vi var bara där drygt en timme då båda Natta och Chiara var sjuka så jag fick klunka i mig ett par glas lite kvickt.
Tisdag var den dagen vi var med Ben och Matt på Haven och åt.
Onsdag så gick vi till Edition, åt tapas, drack drinkar, åkte skridskor. Japp, dem hade nämligen en skridskohall och även bowling inne på själva stället. Riktigt nice. Sen gick vi vidare till Basement och festade loss. Var två svenska tjejer också som var med Aron. Grymt rolig kväll.
Torsdag åkte jag och Silver till Aventura Mall och shoppade hela kvällen.
Fredag drog vi först till sls och sedan till set med Aron. Det vart också en grymt bra kväll ! Vi blev dock jagade hem av en creapy kille.
Lördag hamnade vi på sls först och sedan gick vi till Myntlounge. En sånt där gömt ställe som man bara kommet till om man har promoters. Man såg inte in genom fönstren och det stod ingenstans vad stället hette så riktigt gömt. Men det var nice. Träffade tre tjejer från NY som var hur goa som helst.
Vädret här har sugit hela helgen så det finns inte mycket att göra. I lördags sov jag hela dagen ända tills Silver skrev och frågade om jag ville med till Moshi Moshi och äta sushi.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards