cecilialarssons

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Cecilia - 1 februari 2014 12:40

Jag som trodde att det här skulle vara en nykter resa, nu har vi druckit varje kväll utom två och vi ska till Ian ikväll och dricka ännu mer.. men det är helt enkelt väldigt gott att ta en drink eller 10 när det är varmt ute, inte så att vi är ute och festar utan vi däckar oftast kl 10 på kvällen haha. Igår var vi ute på kvällen och jag kan än en gång konstatera att det inte är speciellt kul att festa längre, det värsta jag vet är när det kommer massa sliskiga killar som ska va på en hela tiden om man dansar, och folk blir så fruktansvärt tröga när dom dricker. Ta mig tillbaka till Gran Canaria och jag kommer dricka som om imorgon inte fanns, men här eller i Sverige är det inte speciellt roligt. Fast ställena vi var på var hur mysiga som helst! Inatt fick vi sitta och vänta på att dom andra skulle dricka färdigt vid 4 tiden innan vi kunde ta oss hem då Brenda körde. Jag ska hålla mig här ute i bushen i fortsättningen. Det var kul tills alla blev för fulla igår och bara blev jobbiga, ibland önskar jag att jag var 16 år igen då det var det roligaste man visste ungefär. Men ikväll när vi ska till Ian kommer nog bli rätt roligt, vi brukar ju ha kul när vi sitter här hemma och dricker bara vi så det blir nog roligt att vara hos honom också. Måste bara köpa mer vin först. Ska in till stan nu och handla lite och dricka milkshake.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards