cecilialarssons

Alla inlägg den 22 januari 2014

Av Cecilia - 22 januari 2014 18:16

Har inte en aning om hur lång tid jag hade internet nu, de stod en kvart sen en timme. Så jag delade upp ett blogginlägg istället så vet jag att iaf nåt kommer med.
var ute och gick en sväng ute innan i shorts kanske jag ska tillägga, jag hade även en kofta bara för att de inte skulle bli lika "naket" jag överdriver inte om jag säger att jag hade kunnat gå naken hemma i sverige i 25 minusgrader utan att ens en femtedel hade stirrat så som dom stirrade här på mina ben och der 25 grader varmt här. De va faktiskt en som sa till mig att inte ha så korta shorts, flera andra sa till mig att inte gå runt själv. Hallå? Jag var enbart runt hotellet och flygplatsen. Dom måste väl ha sett en lättklädd turist innan.
Hade egentligen velat åka in en sväng till stan nu när jag ändå är här. Och se lite mer men de vågar jag inte. Hade kanske kunnat be en taxi köra mig ett varv runt stan och ut till slummen. Hade lätt gjort de om jag inte kommit hit så sent. Det hade vart så roligt att se lite här också eftersom Sydafrika är rätt kännt. Aja nu har jag iallafall faktiskt varit här, de skulle jag faktiskt inte ens utom den timmen mellan mina flyg.

Av Cecilia - 22 januari 2014 17:45

Hur stora är oddsen att mitt plan från London till Sydafrika är sönder? Trodde jag skulle behöva sova på en bänk på flygplatsen under natten men dom ordnade fram ett nytt plan på knappt två timmar så det var ju bra jobbat! Fick panik där ett tag haha! Synd bara att jag bara hade en timme på mig i Sydafrika till mitt sista plan skulle gå så jag missade de med ett par timmar kan man ju säga. Blev incheckad på ett hotell istället och ska gå ner o äta nu. Var faktiskt rätt skönt, man är ju inte så pigg efter 15 timmar på ett flyg så jag njuter av lite relax med bad osv nu :) Sen imorgon åker jag vidare till Victoria falls.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards